Bejelentkezés SzolgáltatásokKérdezz-felelek
Üzenet küldése
Interaktív művészeti alkalmazás
2016. - Tanulási célú, interaktív művészeti alkalmazásfejlesztés

Emberi Erőforrás Támogatáskezelő, "Szakképzésben részt vevő tehetséges fiatalok tehetséggondozásának és az ezt segítő alkotó, pedagógiai műhelyek működésének támogatása" program.

A program célja: a tanulók olyan tanulási célú alkalmazást fejlesszenek műhelymunka keretén belül, mely bibliai témákat dolgoz fel kultúrtörténeti vonatkozásukban, képzőművészeti alkotások segítségével. A tehetségcsoportban, a műhelymunka során elsődleges szempont a diákjaink szakmai és társas kompetenciáinak fejlesztése. A kész alkalmazás célja, hogy széleskörűen alkalmazható legyen valamint, hogy a mai diákokhoz közelálló eszközökkel segítse a tanulást.

Tanulási célú, interaktív művészeti alkalmazásfejlesztés

Támogató: Emberi Erőforrások Minisztériuma
Támogatáskezelő: Emberi Erőforrás Támogatáskezelő
Időtartama: 2016. január 20 - 2016. április 06
Projekt azonosító: NTP-SZTG-15-0004

2007 óta minden évben szervezünk tehetségműhelyeket.

A projekt célja kettős: a tehetséges diákok szakmai alkalmazási képességét fejleszteni, másrészt a több szakma részvevőjét közös csoportmunkára hívjuk, hogy megtanuljanak együtt egy problémát (feladatot) megoldani professzionális módon. Tekintettel arra, hogy a csoportban több szakma diákjai vesznek részt – és különböző feladatokat végeznek a projektben – így az egyes szakmáknak megfelelően más és más tehetségtípusba tartoznak, egyénileg a saját tehetségtípusnak megfelelően fejlesztünk A szoftverfejlesztők algoritmikus, logikai, matematikai, a grafikusok, dekoratőrök és mozgókép- és animációkészítők kreativitását gazdagítjuk.

Ugyanakkor valamennyi tanuló interperszonális és kommunikációs képességét fejlesztjük közös műhelymunkával, a projektben végzett közös tevékenységgel, melynek feladata a közösen létrehozott produktum és tétje az együttes alkotás minősége.

A szakképzésben a tehetségműhelyek célja mindig a szakmai, illetve a személyes és társas kompetenciák átlagon felüli fejlesztése lehet, a legjobbak számára egy lehetőség, ahonnan plusz tudással és referenciával tudnak biztos állásba kerülni. Ők biztosan magukkal viszik a folyamatos képzés, a szakmai igényesség iránti igényüket és a szakmai professzionizmust.

Résztvevők: iskolánk diákjai

  • Szoftverfejlesztő
  • Grafikus és Korrektor
  • Pedagógiai- és családsegítő munkatárs
  • Dekoratőr
  • Mozgókép- és animációkészítő
  • Fotográfus és fotótermék-kereskedő

Célkitűzések:

  • Tanulási célú interaktív WEB-es alkalmazás, melynek témája: Bibliai történetek képzőművészeti alkotásokon.
  • A diákok – különböző szakmát tanuló fiatalok – szakmai tudása gazdagodik

A projekt hosszú távú hatásaként, a résztvevők a szakmájukat professzionálisabb szinten tanulják, alkalmazzák, ezzel megteremtve esélyüket előnyük megnövelésére a munkaerőpiacon.

 

Teljes tartalom olvasása