Bejelentkezés Szolgáltatások
Üzenet küldése
Iskolánk élete

Kirándulás a Rózsika-forráshoz

Még a szemerkélő eső sem tarthatott vissza minket attól, hogy vasárnap délelőtt bevessük magunkat a hegyek közé. Irány Solymár! A Kökörcsin utcai buszmegállóból indult a túra: A  régi fürdő,  elhagyott kőbányák, Rózsika-forrás, a vár, majd  a hegygerincen át vissza a Budai-hegység legnagyobb vízeséséhez.

Kirándulás
A kirándulás alatt mindent láttunk, amit csak lehetett: vízesést, magas sziklákat, tisztást, várat és persze a gyönyörű tájat a kilátóból.
kirándulás
Közben Cséfalvay Tanárnő néhány krimibe illő legendával színesítette a túrát. :)
Mindenhová felmászunk
Ahová csak lehetett, felmásztunk, legyen az szikla, vagy várfal, előttünk nem lehet akadály!
kirándulás
Nem tudom, hogy Tanárnő milyen kapcsolatban áll a Mikulással, de mikor a tisztásra értünk egy térképet nyomott a kezünkbe, amit állítólag a Mikulástól kapott, melynek segítségével egy csomó kis csokimikulást találtunk a fák között. Aki nem jött, bánhatja, mert nagyon finomak voltak!

csoki mikulással

Persze nem feledkezhetünk meg a rengeteg sárról sem, ami a cipőinkre tapadt, és legalább egy kilóval nehezítette lépéseinket, de kijelenthetjük, a sok nehézség ellenére, végigcsináltuk!

Legközelebb gyertek ti is, mert biztos jó móka lesz, bár csokit már nem ígérhetek!

Szólj hozzá!

Csak bejelentkezett felhasználó szólhatnak hozzá!